Izvir Obrh od kostanjeviškega samostana - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Izvir Obrh

Izvir potoka Obrh je kratek družinski izlet v naravi, ki ga pričnemo na parkirišču kostanjeviškega samostana. Do njega hodimo po Poti vil Čestitk, ki se nato od izvira nadaljuje naprej. Potok izvira v široki kotanji pod skalo in gozdnatim pobočjem gorjanskih hribov. Sprehod je lepo dopolnilo ogleda Kostanjeviške jame, samostana ali katere druge znamenitosti v bližnji okolici. Leži v Dolenjski regiji, Novomeško-Krški podregiji in podregiji Gorjanci.

Zahtevnost: Sprehod.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višinska razlika na sprehodu.

Višina: 167 m
Višina izhodišča: 163 m
Višinska razlika:
4 m

Izhodišče: Peljemo se po avtocesti Ljubljana-Zagreb. Zapustimo jo na izvozu Dobruška vas, Šentjernej. V prvem križišču zavijemo desno proti Šentjerneju. Peljemo se preko Dobrave, Dram, Roj do Šentjerneja. V Šentjerneju v krožnem križišču zavijemo naravnost proti Pleterjem in na večjem semaforiziranem križišču zavijemo levo. Peljemo se preko Gornje Prekope in Dob. V Kostanjevici v krožnem križišču nadaljujemo naravnost in sledimo tablam za Kostanjeviški grad - Forma Vivo. V večjem križišču zavijemo desno proti gradu - samostanu, kjer parkiramo na parkirišču pred parkom samostana.

Prehojen čas na sprehodu.

Časi: Parkirišče - izvir Obrh 10 minut.

Prehojena razdalja na sprehodu.

Vzpon: Družinski izlet pričnemo iz parkirišča pred kostanjeviškim samostanom, kjer zavijemo levo na cesto in gremo čez most, ki vodi čez potok Obrh. Za mostom zavijemo desno na travnik in sledimo potoku po širokem in dolgem travniku. Po približno 10 minutah zmerne hoje bomo prišli do izvira potoka Obrh na robu gozda.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.