Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Vrbje iz vasi Vrbje - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Vrbje

Ribnik Vrbje je nastal na mestu nekdanjih kopov gramoza in odlagališča odpadkov. Danes je prebivališče številnih redkih in tudi ogroženih živalskih vrst. Zlasti ljubitelji ptic bodo tu prišli na svoj račun. Poseben čar mu daje Savinja, ki teče mimo na južni strani in hmeljišča na njegovi severni strani. Okoli ribnika lahko opazujemo ostanke poplavnega gozda. Lepo se vidijo pobočja ...

Vrbje je večji ribnik ob reki Savinji in ga obišče veliko družin z otroki.

Družinski izlet: Opisana krožna pot je primerna za otroke, ki so dobro shodili. Izlet se da v suhem opraviti tudi s športnim vozičkom za otroke.

Zahtevnost: Sprehod.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višinska razlika na sprehodu.

Višina: 262 m
Višina izhodišča: 269 m
Višinska razlika:
7 m

Izhodišče: Peljemo se po avtocesti Ljubjana-Celje. Zapustimo jo na izvozu za Šempeter. Na prvem križišču zavijemo desno ter nato na krožnem križišču zavijemo proti Celju in Žalcu. Peljemo se preko Šempetra. Tik pred Žalcem zavijemo iz glavne ceste desno in se peljemo približno 200 metrov, ko zavijemo desno pri tabli Vrbje. Prečkamo železnico in se peljemo preko Vrbja, kjer pri gasilskem domu sledimo cesti v levo. Za tablo konec Vrbja čez nekaj 10 metrov zavijemo desno ter parkiramo na urejenem parkirišču pri tabli Ribnik Vrbje.

Prehojen čas na sprehodu.

Časi: Izhodišče - krožno okoli ribnika - izhodišče 1 ura.

Prehojena razdalja na sprehodu.

Vzpon: Od mesta, kjer smo parkirali nadaljujemo peš naprej po cesti ob parkirišču. Cesta nas pripelje do ribnika, kjer zavijemo levo. Tu je tudi veliko, ograjeno in dobro opremljeno otroško igrišče. Tej poti sledimo okoli ribnika. Na ovinku, kjer pot zavije desno se lahko sprehodimo do Savinje. Na poti bomo šli mimo številnih zanimivih lesenih skulptur živali, lovske opazovalnice in učnih tabel. Pot je opremljena s klopcami. Na severni strani ribnika vodi mimo hmeljišč. Na temu predelu postane v mokrem blatna in za voziček težje prevozna.

Sestop: Na izhodišče nas pripelje krožna sprehajalna pot okoli ribnika.