Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Mala Peca s parkirišča na Jakobah - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Mala Peca

Mala Peca je neizrazit vrh nad Domom nad Peco. Je precej poraščena, tako da se iz nje odpre razgled zgolj na južna pobočja Pece. Ostali vrhovi in hribi se ne vidijo. Ima razgledno ploščo. Čez njo vodi kratka krožna pot, ki se jo lahko podaljša do Votline Kralja Matjaža. Mala Peca je nezahteven izlet, primeren tudi za družine z nekoliko večjimi otroki. Nahaja se v subregiji Vzhodne Karavanke in regiji Osrednji Alpski svet.

Zahtevnost: Lahka označena krožna pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višina: 1731 m
Višina izhodišča: 1373 m
Višinska razlika:
358 m

Izhodišče: Avtocesto Ljubljana - Maribor zapustimo na izvozu Šentrupert, Mozirje in zavijemo proti Mozirju. V Letušu zavijemo desno za Velenje in Šoštanj. Peljemo se preko Šmartna ob Paki, Paške vasi in v Gorenju zavijemo desno proti Velenju. Nadaljujemo preko Lokavice in v krožnem križišču zavijemo proti Šoštanju. V naslednjem krožnem križišču zavijemo proti Črni na Koroškem (prvi izvoz desno). Za tablo, ki označuje konec Šoštanja zavijemo levo za Črno in na naslednjem križišču levo proti Črni. Preko Zavodenj se povzpnemo na prelaz Sleme, kjer zavijemo levo proti Črni. V Črni v krožnem križišču zavijemo v drugi izvoz za Koprinc. Čez približno 20 metrov zavijemo desno preko mosta proti Topli in Koprincu. Za Pristavo zavijemo desno proti Podpeci. Pri okrepčevalnici Pri Matjažu v Mitniku zavijemo levo na makadam. Čez približno 2oo metrov zavijemo levo proti Domu na Peci. V zaselku Najbrž zavijemo desno za Jakobe kamor nas usmerja tabla z napisom Avtocesta, Jakobe. Pri tabli Dom na Peci, Jakobe, zavijemo levo v breg in potem desno proti Domu na Peci. V zadnjem križišču zavijemo levo in se vozimo da konca makadamske ceste, približno 2 kilometra, do parkirišča, kjer se prične opisani izlet.

Časi: Parkirišče nad Jakobami - Mala Peca 1 ura 5 minut.

Vzpon: Za parkiriščem nadaljujemo proti Domu na Peci po široki gozdni cesti, ki se vzpenja nekoliko desno navzgor. Nanjo nas opozarja tudi planinska tabla. Že po nekaj minutah hoje gozdna cesta zavije desno. Hodimo približno 15 minut, ko pridemo do križišča. Cesta, po kateri smo prišli do sem, zavije levo, mi pa nadaljujemo naravnost po nekoliko ožji gozdni cesti. Iz nje lepo vidijo Uršlja gora, dolina Javorje in okoliški hribi. Hodimo približno 15 minut, ko nas oznake usmerijo levo na gozdno pešpot. Že po nekaj minutah pridemo do široke jase, kjer nadaljujemo desno ob robu gozda. Hitro pridemo do ožje gozdne ceste. Nadaljujemo naravnost in že po kakšni minuti hoje gremo mimo table, ki nas, da si popestrimo izlet v naravi, desno navzdol usmerja proti orjaški smreki. Od te table imamo do Doma na Peci še morda 4 minute hoje.
Ko pridemo do Doma nadaljujemo po pešpoti, ki vodi levo ob domu. Hitro pridemo do predela, ki je varovan z jeklenicami in utrjen s ozkimi hlodi. Brez posebnosti ga prehodimo. Po približno 15 minutah hoje od doma pridemo na razgleden prelaz. Tu je razpotje. Naravnost vodi pot na Peco. Mi nadaljujemo levo nazaj po ozki pešpoti na Malo Peco. Po dobrih 5 minutah hoje pridemo na cilj.

Sestop: Iz Male Pece nas do Doma na Peci pripelje krožna pot. Nadaljujemo po pešpoti na katero nas usmeri tabla za Votlino kralja Matjaža. Od razgledne plošče nekaj metrov nazaj zavijemo desno navzdol v gozd. Zmerno strmo se spuščamo skozi smrekov gozd in že po kakšni minut pridemo do razpotja. Desno gre pot proti Votlini kralja Matjaža. Mi nadaljujemo levo proti Domu na Peci. Skozi smrekov gozd sledimo shojeni in označeni pešpot. Po nekaj minutah pridemo do Doma na Peci. Od tu se na izhodišče vrnemo po prvotni poti.