Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Krčnik za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone
Krčnik

Krčnik se imenuje tesna soteska, ki jo je v severnem predelu Goriških Brd izdolbel približno devet kilometrov dolg potok Kožbanjšček. Ta naša zahodna deželica je znana predvsem po mehko valoviti pokrajini prekriti z odejo številnih vinogradov, zato nas divja podoba Krčnika še toliko bolj preseneti. Zdi se, kot da je narava želela na trdnem kamnu še zadnjič nabrusiti svoje zobe ...

Ogled Krčnika bo všeč tudi najmlajšim otrokom, ki pa jim pomagamo pri hoji.

Družinski izlet: Izlet je zelo kratek, a je spust do spodnjega tolmuna sorazmerno strm. Zato najmlajšim otrokom pomagamo pri hoji, tudi z nošnjo. Paziti moramo, da otroci ne padejo v vodo pri zgornjem tolmunu ali padejo v tesno in sorazmerno globoko sotesko Krčnika. Razgibana in precej divja podoba Krčnika bo otrokom zelo všeč. S pomočjo učnih tabel na parkirišču jim zlahka predstavimo kako je slikovita soteska nastala in katere, tudi nadvse redke, vrste rib živijo v njem. Izlet je primeren za otroke stare 2 do 3 leta. Kot rečeno jim pri hoji po potrebi pomagamo, mlajše nosimo.

Zahtevnost: Lahka.

Oprema: Običajna pohodniška obutev.

Najvišja točka na poti: 182 m
Izhodišče: 182 m
Višinska razlika na poti: približno 10 m

Izhodišče: Zapeljemo se v Novo Gorico, kjer nadaljujemo z vožnjo proti Tolminu in Bovcu. Pozorni smo na tablo, ki nas levo po Solkanskem mostu preko reke Soče usmeri proti Goriškim Brdom in Dobrovi. Zapeljemo se v Dobrovo, kjer sledimo smeri za Neblo. Še pred naseljem Neblo bomo po cesti že prečkali potok Kožbanjšček. V naselju Neblo sledimo smerokazu desno za Golo Brdo. Na naslednjem večjem križišču sledimo srednji cesti za Brezovk in Brdice, ki nas vodi ob potoku Kožbanjšček. Po približno 2.5 kilometra vožnje bomo prispeli do manjšega parkirišča desno ob cesti z več učnimi tablami, kjer parkiramo.

Časi: Sprehod in spust po varovani poti do spodnjega tolmuna Krčnika nam bo vzel 5 minut hoje.

Vzpon: S parkirišča se spustimo do potoka Kožbanjšček, kjer si levo ogledamo zgornji tolmun. Nato se desno spustimo po z ograjo varovani poti, ki v mokrem terja nekaj previdnosti.

Povratek:Na izhodišče se vrnemo po isti poti.