Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Kamniška Bistrica od nihalke za Veliko planino - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Kamniška Bistrica

Opisan izlet nas vodi ob delu zgornje struge Kamniške Bistrice. Doline te gorske reke je povsem po krivem v senci naših bolj znanih alpskih dolin kot so Logarska dolina in triglavske doline v Julijcih. Je izhodišče za številne kamniške in savinjske dvatisočake, planine in sedla, ki so pogosto ravno tu med najlepšimi pri nas. S hojo pričnemo pri spodnji postaji nihalke za Veliko planino, ...

Izlet ob Kamniški Bistrici je primeren tudi za otroke stare 2 do 3 leta. Sem pa tja jim pomagamo z nošenjem.

Družinski izlet: Opisana pešpot sledi strugi Kamniške Bistrice od spodnje postaje nihalke za Veliko planina pa do sotesk Veliki in Mali Predaselj. Izlet je primeren za otroke stare 2 do 3 leta, saj pot večinoma zložno sledi terenu. Na nekoliko bolj strmin predelih, ki so sicer zelo kratki, otrokom po potrebi pomagamo z nošenjem. Otroke bosta zlasti navdušila pogleda na soteski Veliki in Mali Predaselj.

Zahtevnost: Lahka označena pot. V mokren se na bolj strmih predelih varujemo zdrsa.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Maksimalna višina na poti: 594 m
Višina izhodišča: 564 m
Skupna dosežena višinska razlika:
147 m

Izhodišče: Zapeljemo se v Kamnik. Skozi mesto nadaljujemo proti Stahovici, kjer na večjem križišču zavijemo levo proti Kamniški Bistrici. Po nekaj kilometrih vožnje smo pozorni na oznake za spodnjo postajo nihalke za Veliko planino. Parkiramo na parkirišču pred postajo.

Časi: Izhodišče - soteski Veliki in Mali Predaselj 45 minut.

Vzpon: Gremo levo ob postaji do roba gozda, kjer zavijemo levo navzdol na stopnice. Spustimo se do makadamske ceste in nato desno do mosta, ki nas vodi preko Kamniške Bistrice. Kmalu za mostom smo pozorni na markacijo, ki nas usmeri desno na pešpot, ki vodi v gozd. Spustimo se do potočka in ga prečkamo po že precej trhli brvi (julij, 2016). Pot nas vodi okoli velike skale in pripelje do Kamniške Bistrice. Hodimo po ozki, a dobro nadelani pešpoti. Večinoma precej položna pot se drži reke. Od nje se le sem pa tja nekoliko oddaljimo in pri tem kratko povzpnemo. Ko pridemo v bližino soteske je pred nami najvišji vzpon, ki pa ga opravimo v 2 do 3 minutah. Pot nas preko lesenega mostu pripelje nad samo sotesko, se takoj za mostom obrne desno in nas nato pripelje do betonskega mostu, ki se prav tako nahaja direktno nad sotesko. Ta je odprt tudi za osebna vozila. Pri njemu se nahajajo klopi in informativne table. Od tu lahko izlet podaljšamo do doma v Kamniški Bistrice in izvira reke.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti. Vrnemo se lahko tudi po glavni cesti skozi dolino Kamniške Bistrice mimo Firštove mize nedaleč stran od sotesk.