Lovrenška jezera z Rogle za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone

Lovrenška jezera

Lovrenška jezera so glavna značilnost Lovrenškega barja, največjega visokega barja v Sloveniji in hkrati ena najbolj prepoznavnih turističnih znamenitosti Pohorja. Sestavlja jih dvajset jezec, oziroma barjanskih oken, kot se jim tudi reče. Imajo površino do nekaj deset kvadratnih metrov in globino do slabega metra in pol. Velika posebnost barja je, da ima slemensko lego, napajajo ...

Na Lovrenška jezera se lahko odpravimo tudi z otroki, ki so stari 3 do 4 leta, saj je izlet več ali manj zložen, vodi pa nas pretežno skozi iglaste gozdove Pohorja.

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke stare 3 do 4 leta. Pot se večinoma zložno spušča ali vzpenja, pogosto pa tudi povsem položi. Kljub vsemu otrokom zaradi dolžine poti po potrebi pomagamo pri hoji. Na cilju nas bo pričakal visok razgledni stolp in brv, ki nas vodi preko bajerja mimo več slikovitih Lovrenških jezerc. Na izhodišču na Rogli imajo otroci na voljo veliko domiselnih igral.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna obutev.

Višina: 1520 m
Izhodišče: 1474 m
Prehojena višinska razlika: 46 m

Izhodišče: Vozimo se po štajerski avtocesti. Zapustimo jo na izvozu za Slovensko Konjice. Zapeljemo se v Zreče, kjer sledimo prometnim smerokazom za Roglo. Ko po daljši vzpenjajoči vožnji pridemo na Roglo parkiramo na velikem parkirišču pred hotelom Planja.

Časi: Izhodišče - Lovrenška jezera 1 ura 30 minut. Krožen povratek 1 ura 15 minut.

Vzpon: Gremo mimo zgornje postaje sedežnice in se sprehodimo do zasneževalnega umetnega jezera. Pri njem zavijemo desno in se spustimo do asfaltirane pešpoti, kjer nadaljujemo levo. Po nekaj 10 metrih hoje nas smerokaz usmeri desno na širok kolovoz po katerem prečimo širok pašnik in se zložno vzpnemo v iglast gozd. Zložna pot nas pripelje na širok vrh Ostruščica (1498 m), kjer nas planinski smerokaz usmeri desno proti Lovrenškim jezerom (avgust, 2018). Pot, ki se sedaj zložno spušča skozi gozd nas pripelje do sedla Komisija (1446 m). Tu se nahaja razpotje, kjer bomo med povratkom zaokrožili krožno pot. S hojo nadaljujemo desno. Sprva se zmerno vzpenjamo skozi gozd, nato pa nas pot vodi preko prostranih travnatih pobočij. V nadaljevanju pot zavije desno ter nekaj časa prečka travnata pobočja, nato pa se kratko vzpnemo v gozd. Za travnikom desno se prične pot zložno spuščati skozi gozd. V nadaljevanju se prične zložno vzpenjati in kmalu pridemo do razpotja, levo Ribniška koča, desno Lovrenška jezera do katerih imamo samo še 5 minut hoje. Stopimo na pot utrjeno z lesenimi kladami, ki nas pripelje do barja Lovrenška jezera. No robu barja se nahaja visok razgleden stolp. Do več jezerc nas pripelje lesena brv.

Sestop: Od jezerc se vračamo po isti poti. Gremo mimo razglednega stolpa takoj za katerim pridemo do razpotja. Desno smo prišli po prvotni poti, sedaj pa zavijemo levo proti Rogli. Pretežno zložna pot, ki se drži terena se občasno kratko spusti ali povzpne ter nas ves čas vodi skozi iglast gozd. Držimo se je do sedla Komisija, kjer zavijemo levo proti izhodišču do katerega se sedaj vrnemo po prvotni poti.