Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Gozdnik iz vasi Zabukovica  - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Gozdnik

Gozdnik je 1090 m visok strm hrib nad vasjo Zabukovica v Posavskem hribovju. Vrh je poraščen in nerazgleden. Na njemu stoji bivak. Gozdnik se nahaja v regiji Posavska in podregiji Posavsko hribovje.

Zahtevnost: Lahka občasno strma označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema. Pozimi priporočamo uporabo derez.

Višina: 1090 m
Višina izhodišča: 355 m
Višinska razlika:
777 m - skupna dosežena višina.

Izhodišče: Iz avtoceste Ljubljana - Celje zavijemo na izvoz Žalec. V Žalcu nadaljujemo desno proti Šempetru. Vozimo do križišča, kjer cesta zavije proti Grižam in Zabukovici in nadaljujemo vožnjo proti vasema. Proti koncu vasi Zabukovica zavijemo desno in sledimo reki Artišnici. Po približno enem kilometru vožnje pridemo do mostu na naši levi strani. Takoj za mostom na levi strani je majhno parkirišče, kjer parkiramo.

Časi: Izhodišče - Gozdnik (po zahodni strani) 1 ura 45 minut, Gozdnik - izhodišče (po vzhodni strani) 1 ura 30 minut.

Vzpon: Pot nadaljujemo po makadamu ob katerem smo parkirali. Makadam nas sprva vodi skozi gozd. Kmalu pridemo do travnikov. Na naši desni je kmetija. S hojo nadaljujemo po makadamu. Po približno 20 - 30 minutah hoje po makadamu pridemo do hiše na naši levi strani. Nadaljujemo s hojo. Makadam se prelevi v kolovoz, ki nas vodi po gozdu. Čez nekaj minut zavije proti severu. Slabo viden gozdni kolovoz nas po približno 15 minutah pripelje do travnika in na njegovem vrhu pod gozdom do kmetije. Stopimo na makadam in zavijemo levo. Zelo hitro nas oznake usmerijo desno na markirano gozdno stezo, ki nas pelje na pobočje Gozdnika. Pot je mestoma zelo strma. Po približno 30 minutah pridemo na greben, kjer lahko zavijemo levo in po kratki hoji po ozkem in zelo strmeme grebenu pridemo na njegov konec, kjer se nam odpre lep razgled na hribe in dolino južno od Gozdnika. Vrnemo se in nadaljujemo s hojo proti vrhu. Sprva hodimo po kolovozu, nato pa nas markacije po gozdni stezi pripeljejo na vrh Gozdnika.

Sestop: Lahko se vrnemo po isti poti. Vkolikor želimo narediti krožno pot nadaljujemo pot v smeri vzhoda. Gozdna pot nas vodi po grebenu hriba. Po približno 20 minutah hoje navzdol pridemo do zaselka z nekaj hišami. Tu na makadamski cesti zavijemo levo. Po malo več kot stotih metrih hoje pridemo do razcepa. Zavijemo na slab kolovoz desno ostro nazaj in gremo mimo lesene barake navzdol. Hodimo ob vznožju travnika nad nami. Takoj za travnikom pot zavije ostro levo navzdol. Pot je mestoma precej strma in nas sedaj vodi skozi gozd. Pridemo do travnika. Pred nami na levi je hiša z rumeno fasado. Nadaljujemo s hojo čez travnik in pridemo do križišča več cest. Ne zavijemo na cesto, ki zavije ostro levo, temveč na drugo, ki zavija blago levo navzdol. Po tej cesti hodimo vsaj 2 km, ko pridemo do naslednjega križišča. Tu zavijemo levo. Po cesti hodimo približno 1 km, ko pridemo do križišča, kjer smo z avtom zavili desno in vozili ob reki Artiščnici do izhodišča. Čaka naš se 20 do 30 minut hoje ob cesti, ko pridemo nazaj do izhodišča.