Grad Pišece iz Pišec  - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Grad Pišece

Izjemen grad Pišece stoji na skalni kopi sredi gozdnatih pobočij Orlice. Krožno pot pričnemo v zgodovinsko še precej ohranjenem istoimenskem naselju. Na poti se nam odprejo razgledi na Bizeljsko in Senovsko gričevje z nepogrešljivimi vinogradi. Znamenita sta tudi dva nekdaj grajska ribnika, mimo katerih gremo. Grad Pišece nas navduši tako s svojim videzom kot samotno, ...

Grad Pišece bo otrokom na tem družinskem izletu še posebej všeč.

Družinski izlet: Opisana pot je primerna za otroke, ki so vajeni hoditi in so stari 3 do 4 leta. Na izletu nas bo navdušil grad Pišece s svojo lepo ohranjeno srednjveško podobo. Velja enega naših najlepih gradov.

Zahtevnost: Lahka delno označena pot. Orientacija po opisu je lahka. Na krožnem povratku priporočamo uporabo GPS sledi, da ne zgrešimo ključnega razcepa na izhodišče. Na temu delu sledimo obledelim rumeno-zelenim markacijam gozdne poti Pišece, ki pa je zanemarjena (avgust, 2014).

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višina: 352 m
Višina izhodišča: 255 m
Višinska razlika: 97 m

Izhodišče: Vozimo se po avtocesti Ljubljana - Zagreb. Zapustimo jo na izvozu Brežice. V prvem krožnem križišču zavijemo desno proti Bizeljskemu in Brežicam. Vozimo se preko Čateža ob Savi in prečkamo Savo. V prvem križišču se peljemo naravnost in na prvem semaforju v Brežicah zavijemo desno proti Bizeljskemu in Bistrici ob Sotli. Peljemo se preko Bukošek in v gozdu Dobrava po približno 2 km vožnje zavijemo levo proti Globokemu. Peljemo se preko Globokega naravnost mimo izvoza za Bojsno. V centru Globokega zavijemo desno mimo šole ter se peljemo preko Blatnega in Dednje vasi do Pišec. V Pišecah se peljemo mimo velike cerkve ter takoj za manjšim mlinom blizu cerkve parkiramo na levi strani ceste na urejenem parkirišču.

Časi: Izhodišče - grad Pišece 35 minut, grad Pišece - izhodišče po krožni poti 40 minut.

Vzpon: S parkirišča, kjer smo parkirali avto gremo nazaj po cesti mimo starega mlina in cerkve. Kmalu za cerkvijo na prvem razcepu cest zavijemo iz glavne ceste desno na ožjo cesto. S hojo nadaljujemo naravnost po njej. Sprva se vzpenja dokaj strmo. Po nekaj minutah pridemo do vrha ceste in s tem do križišča s kapelico, kjer nadaljujemo levo naravnost. Po nekaj 100 metrih hoje pridemo do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo desno po asfaltni cesti. Že po nekaj 10 metrih hoje pridemo do ribnika, kjer nadaljujemo po levi makadamski cesti, ki nas sprva vodi kratko ob ribniku. Te poti se držimo vse do gradu, do katerega nas pripelje med zložnim vzponom skozi gozd.

Sestop: Na izhodišče se lahko vrnemo po isti poti. Vkolikor se odločimo za krožen povratek iz naše makadamske ceste zavijemo levo v gozd na gozdni kolovoz na zadnjem desnem ovinku, ki nas pripelje pred sam grad. Na to pot nas opozarja tudi obledela tabla. Vzpon je sprva dokaj strm, vendar se pot hitro položi in nato prične zlagoma spuščati. Po slabih 10 minutah hoje pridemo do široke gozdne ceste. S hojo nadaljujemo desno po njej. Kmalu se pričnemo spuščati in po približno 10 minutah hoje pridemo do razpotja. Tu nadaljujemo desno po gozdni cesti, ki nas pripelje do spodnjega večjega ribnika. Od tu se do izhodišča vrnemo po prvotni poti.