Ptuj od Ptujskih toplic za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone
Ptuj

Pri našem potepanju po Sloveniji moramo vsaj enkrat obiskati tudi mesto Ptuj. Njegovo staro mestno jedro z mogočnim gradom na razglednem grajskem griču predstavlja vrh stare mestne arhitekture pri nas in se postavlja ob bok staremu mestnemu jedru Ljubljane, Piranu in Škofji Loki. Opisan izlet je zgolj naš predlog, ki ga lahko dopolnimo z obiskom muzejev, cerkva ali ...

Otrokom bo pohajkovanje po mestu Ptuj zelo všeč. Navdušil jih bo širk razgled z mestnega srednjeveškega gradu.

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke, ki so komaj shodili. Če se z gradu spustimo po poti vzpona, pa ga lahko opravimo tudi z vozičkom za otroke. Opisan izlet bodo zmogli prehoditi otroci stari 2 do 3 leta. Po potrebi jim na poti pomagamo pri hoji.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna, lahka obutev.

Višinska razlika na sprehodu.

Izhodišče: 223 m
Višina: 285 m
Višinska razlika: 62 m

Izhodišče: Vozimo se po štajerski avtocesti. Držimo se smeri za Maribor in nato smeri za Ptuj. Avtocesto zapustimo na izvozu za Ptuj center, Terme Ptuj. Sledimo oznakam, ki nas vodijo proti centru Ptuja in Termam Ptuj. Kar nekaj časa se peljemo po Mariborski cesti. Že v predmestju Ptuja smo pozorni na rjavo tablo poleg manjše Mercatorjeve trgovine (april, 2017), ki nas na večjem križišču usmerja levo za Terme Ptuj in Ormož. Po tej cesti se vozimo morda sto metrov, ko na večjem križišču še pred reko Dravo zavijemo levo proti Termam. Na naslednjem križišču se držimo desno. Za njim hitro pridemo do Term Ptuj, kjer parkiramo na ustreznem mestu.

Prehojen čas na sprehodu.

Časi: Celoten izlet nam bo, skupaj z ogledovanjem mesta, vzel približno 1 uro in pol hoje.

Prehojena razdalja na sprehodu.

Vzpon: Na izhodišču pričnemo s hojo ob ograji (apirl, 2017) in ji sledimo do nasipa pri reki Dravi. Nato se po nasipu sprehodimo do mosta za pešče in kolesarje in po njem prečkamo Dravo. Nadaljujemo levo po Dravski ulici in nato desno naprej po Cofovi ulici, kjer gremo proti na Muzejskemu trgu. Nasproti Dominikanskega samostana stopimo desno proti gradu in se vzpnemo na njegovo prostrano in razgledno dvorišče.

Povratek: Takoj za grajskimi vrati zavijemo levo navzdol po stopnicah. Po grajski ulici se spustimo na Slovenski trg in nato po Murkovi ulici navzdol. Na Mestnem trgu gremo desno na Krempljevo ulico. Pred sodiščem zavijemo desno proti Aškerčevi ulici, kjer se držimo desno, nato pa levo stopimo na Vrazov trg. Tu gremo desno po Jadranski ulici vse do reke Drave od koder se na izhodišče vrnemo po isti poti.